Neem contact op met Clean It Now, het toonaangevende schoonmaakbedrijf van Nederland

Bent u op zoek naar professionele en betrouwbare schoonmaakdiensten voor uw huis of kantoor? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Heeft u een vraag?

Neem contact met ons op!

Bij Clean It Now zijn we er trots op uw vertrouwde schoonmaakbedrijf in Nederland te zijn. Ons team van ervaren professionals is toegewijd aan het leveren van onberispelijke resultaten voor woningen en bedrijven in het hele land. Van routine schoonmaak tot gespecialiseerde diensten, wij beschikken over de expertise en middelen om ervoor te zorgen dat uw ruimte straalt van netheid en hygiëne.

Laat Clean It Now uw betrouwbare partner zijn in het onderhouden van een schone omgeving.

Nemen de schoonmaakexperts hun eigen schoonmaakmiddelen mee?

Indien mogelijk vragen we alle klanten om een stofzuiger en dweil te voorzien, aangezien de meeste van onze schoonmakers met het openbaar vervoer of per fiets reizen. Het meenemen van een stofzuiger is behoorlijk lastig. Alles wat betreft andere benodigdheden kunnen wij regelen. Als u apparatuur nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@cleanitnow.nl, zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Uit hoeveel personen bestaat een schoonmaakteam?

Bijna altijd bestaat een team uit 2 personen. Als de klus kleiner of groter is, kan het zijn dat er 1 schoonmaakexpert komt, of 3.

Moet ik thuis zijn wanneer de schoonmakers aankomen of vertrekken?

Dat hoeft niet! Als dit echter de eerste keer is dat u zich aanmeldt voor een Clean It Now-schoonmaak, kunnen de eerste kennismakingen u helpen een persoonlijke relatie op te bouwen met uw schoonmaakprofessional.

Moet ik tijdens de schoonmaak de hele tijd aanwezig zijn?

U hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn. Het is nuttig als u er aan het begin en aan het eind bent. Ook om eventuele speciale details aan ons uit te leggen en samen het eindresultaat te bekijken.

Hoe lang van tevoren moet ik een schoonmaakafspraak maken?

In principe kunt u ’s avonds nog een schoonmaak voor de volgende dag bestellen. Maar over het algemeen geldt: hoe later u boekt, hoe groter de kans dat de schoonmakers bezet zijn en we uw boeking niet kunnen accepteren.

Word ik bij het boeken in rekening gebracht?

Op dit moment brengen we u niet in rekening op het moment van boeken, omdat dit een service-industrie is. We verwachten echter wel dat u direct na de geleverde dienst betaalt. Lees ook onze annuleringsvoorwaarden, want hoewel we u niet vooraf in rekening brengen, zijn er betalingsverplichtingen van uw kant in het geval van annulering. P.S. We accepteren geen contant geld; betalingen alleen via facturen.

Kan ik overal in Nederland een schoonmaak bestellen?

Wij werken voornamelijk in de gebieden Amsterdam, Leiden, Den Haag, Utrecht en Rotterdam. Maar we staan open voor het bespreken van andere locaties.

Kan ik mijn afspraak wijzigen?

U kunt uw afspraak annuleren door ons te bellen, een e-mail te sturen of ons via WhatsApp te berichten. Doe dit minstens 48 uur van tevoren; anders zijn er kosten verbonden aan de annulering.

Kan ik mijn afspraak afzeggen?

U kunt uw afspraak annuleren door ons te bellen, een e-mail te sturen of ons via WhatsApp te berichten. Doe dit minstens 48 uur van tevoren; anders zijn er kosten verbonden aan de annulering.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij zijn toegewijd aan het bieden van een perfecte schoonmaakdienst elke dag. Mocht u onverwachts een klacht hebben, dan vragen wij u om ons een e-mail te sturen of een bericht via WhatsApp te schrijven.